we-go-vegas-2.reismee.nl

Bijzonder Yellowstone

Het is gelukt. We hebben een bizon gescoord. Het liep op de weg en we konden hem niet missen. Daar zorgde de Ranger wel voor. Hij schermde hem af met zijn auto. Waar de rest van de kudde was weten we niet. Er reed wel een kudde auto’s achter hem aan. Althans we denken dat het een hij was. Een jonge stier die verstoten was uit de kudde.

We zijn vervolgens naar de Fire Hole Canyon gereden. Een weg die vlak langs de rivier loopt en de enige plek waar je in Yellowstone in de rivier kunt zwemmen. Daar waren er meer van op de hoogte. Nadat de heren een aantal malen in een echte wildwaterbaan gezwommen hadden zijn we verder gereden naar een andere plek langs de rivier. Daar stonden picknick banken, waar we heerlijk gebruik van hebben gemaakt.

Na de Black Opal Spring bekeken te hebben zijn we naar onze lodge teruggereden. De lucht begon te betrekken alleen nu kwam er gelukkig niets uit. Dat was gisterenavond wel anders.

In de stromende regen zaten we te eten in de Yellowstone Lodge. We hadden het ook bij 2 andere restaurants geprobeerd echter daar konden we pas na 1 ½ uur terecht. Terecht dat we ergens anders ons heil gezocht hebben.

Vanmorgen hebben 2 van ons de wekker gezet en we hebben nog voor de zonsopgang de oude vertrouwde bekeken. Helaas kwam hij tot zijn hoogtepunt voordat de zon zover was. Daarna hebben we genoten van een mooie zonsopkomst en de omgeving van de Old Faithful. Het is en blijft schitterend hier. Morgen rijden we door naar de Roosevelt lodge waar we 4 nachten zullen blijven. Zo kunnen we op ons gemak het noordelijke deel van het park bekijken, waaronder de Grand Canyon van Yellowstone.

Inmiddels is het ons gelukt een tijdstip te vinden waarop het internet wel goed werkt. De afgelopen avonden zijn we druk geweest met het op het net krijgen van onze belevenissen. U heeft het al gemerkt het is ons uiteindelijk gelukt. Wanneer we weer zoveel geluk hebben weten we niet. Wat we wel weten is dat het met het internet hier ons niet lukt foto’s erbij te zetten. Dat is jammer want we hebben een heleboel mooie foto’s die we u niet willen onthouden.

Ons volgend verhaal volgt en hopelijk de foto’s ook.