we-go-vegas-2.reismee.nl

Hallo Senna hier

Opa kan het leuk vertellen maar ik vind dat hij mijn prestatie van eergisteren wel wat te kort gedaan heeft. De wandeling naar Angels Landing was veel langer. We zijn heel vroeg opgestaan en alleen dat al was een prestatie op zich.

Ik vind de vakantie in Amerika heel leuk alleen had het vliegtuig ons er wel eerder mogen brengen. Een hele dag op Schiphol doe ik wel als ik gewoon in Nederland ben.

Las Vegas vond ik heel mooi. Opa vroeg mij wat ik het mooiste vond en ik zei: “Alles”.

Gelukkig gaan we deze vakantie nog een keer terug. Dan kan ik nog meer zien en krijgen we een andere kamer in Paris., Kan ik ’s morgens weer lekker eten en ’s avonds naar de lichtjes toe.

We hebben een hele grote auto een Suburban. Een auto met 3 rijen en ook nog plaats voor alle koffers en een grote koelbox. Die is heel belangrijk zegt Opa. Voor zijn bier zeker, er zit maar weinig limonade in en die moet ik ook delen met mama en oma. Opa zijn bier alleen met papa.

Wandelen is wel leuk. We hebben al veel gewandeld, naar Yant Flat, Angels Landing en vanmorgen de Queens Garden en daarna gelijk de Navajo, 2 wandelingen achter elkaar.

Naar Angels Landing was de langste en de spannendste. Ik ben met papa alleen naar boven gegaan. De anderen durfden niet. Alleen Noah is nog met papa naar boven gegaan. Het was wel smal en ik moest met papa aan een touw. Voor als ik zou vallen. Dat was ik niet van plan maar het moest toch.

Ik wilde bijna schrijven dat het hier heel mooi weer is, maar nu regent het, maar dat is straks weer over. Dan is het weer mooi weer en heel warm.

Ik ben vanmorgen mee gegaan naar de zonsopkomst. Daar hebben papa en opa foto’s gemaakt. Morgen gaan ze weer. Zeker kijken of ze dan andere foto’s kunnen maken.

Over foto’s gesproken Noah en ik hebben ook een camera en ook wij maken mooie foto’s.Die gaan we gauw op het internet zetten. Ik lijk nu net mijn opa, die zegt het ook, maar ik ga het echt doen.

Morgen gaan we een heel eind rijden. Naar Salt Lake City. We hebben 2 tv’s in de auto maar we hebben geen films bij ons. Als we dat geweten hadden had ik wel een broek thuisgelaten en een paar films meegenomen.

Ik ga nu stoppen want ik ga zwemmen en opa wil ook zijn verhaal nog kwijt

Reacties

Reacties

Leen en Marja

Hoi Senna en alle-allemaal,
Wat kun jij mooie verhalen schrijven. Je bent een echte avonturier maar ik had niet anders verwacht van een Ranger. Dat je zover geklommen bent naar Angels landing is een topprestatie Wij zijn niet verder gekomen dan de eerste paar treden. Ik ben reuze benieuwd naar jouw foto's. Doe je Noah de groetjes en vraag wanneer hij een stukje schrijft want dat vinden we zĂł leuk!

Oma Zis

Dag Senna, ik vind dat je een mooi verhaal geschreven hebt. Geniet maar van de vakantie, Ik ken de route, die jullie rijden en ook de mooie dingen die jullie zien. Ik heb ,lang geleden in 1993, dezelfde reis gemaakt met opa s vader. Dag Senna nog veel plezier en ik benieuwd naar jullie foto,s. Groetjes aan allemaal en vooral aan jou van oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!