we-go-vegas-2.reismee.nl

Las Vegas

We spreken vrijdag 26 juli omstreeks 07.45 uur.

We hebben veel op het programma staan, omdat door onze late aankomst we nu het programma van 2 dagen in één dag moeten stoppen. Daarbij moeten we vandaag nog 2 ½ uur rijden en gaan we ook een uur vooruit in de tijd. Daardoor hadden we gisteren geen tijd u op de hoogte te brengen van onze avonturen, die kan ik wel verklappen, doorliepen tot ver in de avonduren.

Maar eerst het ontbijt. We verblijven in het Paris waar alles, u zult zich verbazen, in Franse stijl is. Zo wordt het buffet gehouden in een ruimte ingericht als een rustieke wijk in Parijs.

De één eet op een terras terwijl de ander in een Franse bistro eet. Wij zaten met z’n allen op het terras en hebben het ons goed laten smaken.

Ik schrijf even door, omdat ik nu de belevenissen van 2 dagen in één verhaal moet zien te krijgen.

Na het ontbijt naar Hertz gereden en net toen wij aankwamen rijden reed er ook een grote Suburban LX de garage in. Omdat wij graag met die auto de garage uit wilden rijden, zijn we met gezwinde spoed naar binnen gegaan. We konden de auto meekrijgen, maar die kwam natuurlijk uit een klasse hoger dan de auto die wij hadden. Uiteindelijk een compromis gesloten en de auto mee. Gekregen. Nu kan die ene koffer en de koelbox toch mee.

Omdat de koffers nog in het hotel stonden en we een verlate check out hadden geregeld terug naar het hotel. Onderweg de dames afgezet bij de Outlet dan konden die het zware werk doen. Wij hoefden tenslotte alleen maar de koffers over een behoorlijke afstand te transporteren in een temperatuur die jullie thuis nu ook hebben.

Na ons bij de dames gevoegd te hebben, daar de bovenstaande taak ook weer op ons genomen en alles, nu over een wat kortere afstand maar bij hogere temperaturen, getransporteerd. Nadat alles in de auto gestouwd was op weg gegaan naar La Verkin.

We spreken nu vrijdag 26 juli omstreeks 16.45 uur. Ik kan nu al verklappen dat we daar aangekomen zijn en om 23.20 uur de noodzakelijke boodschappen zijn gaan doen. We zijn na de Outlet gelijk op weg gegaan en niet langs de Walmart gereden. Dat doen we nu in La Verkin. De heren liggen al in bed en een koelbox en waterkoker moesten gekocht worden.

Om 01.00 uur gaan slapen met de afspraak om 06.30 uur ontbijt. We hebben onze eerste wandeling gemaakt naar Yant Flat. Ongeveer 45 minuten rijden en 3 ½ uur lopen. Schitterende uitzichten, maar voordat ik teveel ga schrijven google Yant Flat en geniet.

We zijn vroeg gaan lopen omdat de temperatuur vandaag 111 graden wordt en wij niet gebraden willen worden.

Na de wandeling gauw naar de Walmart om onze water voorraad aan te vullen en gelijk 2 waterzakken erbij gekocht die in de rugzak passen en waar je onder het lopen via een slangetje aan kunt lurken. Een soort infuus dus.

Daarna het zwembad ingedoken en bijna direct na het eten ook het bed.

Morgen gaan we om 06.00 uur ontbijten en dan gauw naar Zion voor onze 2ewandeling, Angels landing. We vertrekken zo vroeg omdat het ook morgen weer drukkend warm wordt en druk. Om te voorkomen dat we het park niet meer in kunnen, gaan we vroeg op pad.

Je moet nl met de bus het park in en de auto moet buiten het park geparkeerd worden. Dat willen er velen en wij willen een groot aantal daarvan voor zijn.

Of dat gelukt is ??