we-go-vegas-2.reismee.nl

What happens in Vegas, stays in Vegas

Wat zouden we graag aan dat gezegde voldoen. We stay in Vegas, maar helaas aan alles komt een eind.

Het is nu voor ons woensdag 21 augustus 07.00 uur. Onze laatste 10 uur in Vegas. Rond 17.00 uur vertrekken we naar het vliegveld, hoewel we pas om 22.00 uur vliegen. De auto moet worden ingeleverd en alle bagage moet naar het vliegveld gebracht worden.Gezien de hoeveelheid kost dat de nodige tijd.

De tijd die we nog overhebben gaat vandaag op aan het ontbijt buffet en het zwembad.

Gisteren hebben we onze tijd besteed aan het krijgen van de ontbijt en diner vouchers in MGM. Daar hebben we de afgelopen jaren voorgespeeld op MyVegas, waardoor we nu gratis kunnen ontbijten en dineren.

Vanuit Paris zijn we met de auto naar MGM gereden. Niet omdat iedereen hier een kleine afstand met de auto afgelegd, maar omdat we na het eten nog naar onze hofleverancier moeten.

Abercrombie en Hollister zitten niet n de Outlet. Het buffet in MGM viel wat tegen, nu we Paris kennen. Maar ja gratis heeft toch ook wel iets. Eet je tenminste niet voor niets.

Na Hollister terug naar Paris en het zwembad in. Het was gisteren weer boven de 40 gr en het heeft wel iets om onder de Eiffeltoren te kunnen dobberen.

Aan het eind van de middag terug naar MGM maar nu lopend. Kunnen we op de terugweg uitbuiken en genieten van wat Vegas eigenlijk is. Druk, verlicht en warm. De heren hebben hun ogen uitgekeken met als afsluiting de fonteinen van Bellagio. Die hadden ze wel vanuit de kamer gezien, maar in het echt met de muziek erbij.

Na afloop kwamen we weer tot de conclusie dat je beter een fikse wandeling kunt maken, dan slenteren over de strip. Dat is minder vermoeiend.

De start van onze vakantie was anders dan we ons voorgesteld hadden. Thuis kunnen we ons nog gaan bezighouden met die valse start en zal deze vakantie nog wel een staartje hebben.

Waar we in ieder geval naar terug kunnen kijken zijn al onze foto’s. We hebben er weer velen geschoten. Meer dan dat we aan km verreden hebben. Dat waren er meer dan 5000. Het samenstellen van een fotoboek zal meer tijd kosten dan deze hele vakantie. Die was gevoelsmatig weer veel te snel voorbij.

Maar nu eerst nog eten, een duik in het zwembad en een vliegreis. Dan zijn we weer terug, in Nederland en ons dagelijks leven, uitkijkend naar de volgende.

Noah heeft ook nog een verhaal geschreven dat we u niet wilden onthouden:

Nog drie nachten en we zijn weer terug in Nederland we zien geen rangers meer

De vakantie is dus bijna afgelopen het is leuk om op het blog te schrijven. We hebben veel rangers in de vakantie gezien tot nu.Net lekker gezwommen in het bubbelbad en het is een best koud zwembad. Daarna gingen we dit verhaal schrijven.We zijn nu in las Vegas we hebben net kleren gehaald polo Ralph Lauren en Tommy Hilfiger het was 43 graden bij de outlet daarna gingen we naar Nike om schoenen te kopen maar ze hadden geen mooie schoenen daarna gingen we naar hotel Paris op de 29 verdieping en uitzicht op de Eiffeltoren en de fonteinen van Bellagio en op Caesars palace. We gaan nu zwemmen in het grote zwembad en daarna eten bij ons hotel daar hebben ze lekker eten maar ik weet niet wat voor lekker eten ze hebben. Ik vertel morgen weer verder de volgende dag gaan we in de ochtend eten bij MGM Grand en in de avond eten we weer bij MGM Grand de laatste nacht en daarna gaan we terug naar ons thuisland Nederland eerst gaan we met het vliegtuig naar Zürich dat is 11 ½ uur vliegen daarna gaan we van Zürich naar Nederland.

Daarna zoeken we een taxi naar ons huis .

Liefs Noah

Pia

Een hele goede reis terug en we spreken snel af .??

Rob en Fia

Time flies. See you in NL. Have a good flight.

Ria

Een hele goede terug toegewenst,en bedankt dat ik weer mee mocht reizen!

Ivor en Hella

Goede reis terug en zeg tegen de piloot dat hij niet vergeet te tanken.
Ps we hebben erg genoten van jullie foto’s en verhalen.
Zien jullie gauw

Gr de Starters???

de Polsbroekers

Het was weer een mooie reis met mooie verhalen en dito foto's. We hebben deze keer met dubbel plezier gelezen en gekeken. We hopen dat de terugreis voorspoedig verloopt en dat we elkaar in NL snel weer zien en spreken. Want dan kunnen we nog meer verhalen horen ?