we-go-vegas-2.reismee.nl

Niets te vertellen

En dat doen we bij deze.

Hoewel,

We hebben toch wel iets gedaan vandaag. Allereerst uitgeslapen, niets gedaan en pas om 11.30 uur weggegaan.

We zijn naar het centrum van Kanab gegaan. Daar hadden we gisteren de boerenmarkt al bezocht. Vandaag werden de Long Horns door de Mainstreet gejaagd. Begeleid door echte cowboys en – girls. De cowboys voorzien van indrukwekkende revolvers. Bij navraag bleken deze echt en antiek. Gelijk de cowboys.

We waren doodsbenauwd dat het op Pamplona zou gaan lijken. Gelukkig werden er na de doorkomst van de Long Horns geen toeschouwers voor dood achtergelaten. Enkele toeschouwers waren wel lijkbleek, maar dat bleken ze van nature al te zijn.

We hebben nog getracht bij de Subway wat te scoren maar daar was het zo druk dat je beter naar de super aan de overkant kon gaan. Dan had je tenminste wat te eten tijdens het wachten.

We hebben wel iets te eten gehaald, maar opgegeten hebben we het thuis. Daarna hebben we gedaan alsof we vakantie hadden. Lekker niets. Voor de avond hadden we pizza’s gehaald bij de super en deze waren super. Zowel voor als na het eten hebben we lekker gedobberd in het zwembad, dat 10 meter achter ons huis ligt. Het begint steeds meer op vakantie te lijken.

We weten nog niet wat we morgen gaan doen, dat zien we wel. Maandag rijden we voor onze laatste stop naar Las Vegas. We hebben daar nog wat op ons programma staan, omdat we door de perikelen op Schiphol een dag korter in Vegas konden zijn. Die tijd willen we toch inhalen.

Of dat lukt??