we-go-vegas-2.reismee.nl

Moab - Arches

Het was weer ouderwets, het weer trouwens ook. In Arches kun je diverse mooie wandelingen maken naar de Arches. Enkele daarvan onder begeleiding van een Ranger; Deze wandelingen, waar onder de Fiery Furnace Loop Tour, zijn erg gewild en moeten ver van tevoren geboekt worden. Op 27 maart jl waren er nog maar 4 kaarten beschikbaar voor de Tour van 09.30 uur. Goede raad is duur, maar een goedkope tip mag altijd, dus hadden we zoiets. 4 kaarten is beter dan geen en dan gaan er 2 maar wat anders doen.

Zogezegd zo gedaan en de laatste kaarten voor de tour van 09.30 op 14 augustus gelijk besteld en betaald. Je moet je echter wel op tijd aanmelden dat je ook daadwerkelijk mee gaat. Dat kan de dag ervoor en tot een uur voor je wandeling. Gisteren om 17.30 uur kwamen we erachter dat het Visitor Center maar tot 17.00 uur geopend was.

Dat werd dus vroeg op staan want uiterlijk tot 08.30 uur konden we ons aanmelden. Daarnaast hadden we de hoop dat er mogelijk toch 2 uitvallers waren en we toch alle 6 mee konden lopen. Besloten was wel dat ze met de 2 jongens zouden gaan lopen en dat wij een andere wandeling zou gaan doen.

Om 06.00 uur ging de wekker, ja je moet wat over hebben om vakantie te kunnen vieren, en om 08.15 uur melden we ons bij het Visitor Center. Daar bleek dat de Tour met 14 aanmeldingen vol zat maar dat 2 personen zich nog moesten aanmelden. Ze hadden daar nog 15 min de tijd voor.

Wilden we zekerheid hebben moesten we met de jongens mee rijden en bij het startpunt van de wandeling wachten of er zich naast onze aanmelding nog 10 anderen zouden melden.

Bij aankomst bleken er al 8 Fransen te staan. Met onze 4 aanmeldingen en de nog missende 2 precies 14.

Wie die 2 waren zullen we nooit te weten komen. Klokslag 09.30 waren er nog maar 12 aanmeldingen waardoor wij het geluk hadden alsnog mee te mogen.

het was een leuke ranger & een leuke wandeling. De ranger vertelde leuke verhalen over een spin & een ratelslang & arches . je moest ook opletten voor vallende stenen

Er was een reuze arche & hele kleine arches . we hadden allemaal een rugzak behalve de dames & de mannen zijn pakezels om klokslag 12.30 waren we terug bij onze auto daarna gingen we weer naar het Visitor center en daar is het koeler dan buiten we hebben nog een keer een junior ranger bacht gehaald & ranger Martin weer ontmoet en met hem een foto gemaakt en daarna zijn we nog naar de burgerking en mc Donald geweest & en daarna zijn we naar ons huisje gegaan en gaan eten en gaan slapen gister gingen we reiden naar moab en de kinderen gingen mrs. doubtfire kijken en slapen en rond kijken en vandaag gingen we wandelen zoals terug in het verhaal met de ranger er waren fransen mensen en hollanders. Senna heeft geregeld dat opa en oma meekunnen

En het was een helen leuken wandeling met de ranger & hij vertelde ook over een puma & over een mountainlion bij het huisje hebben we ook nog gezwommen en van sochtens heeft papa spek gebakken en mama de eierrenmet brood en op het brood hadden we rosbeef en de anderen hadden kaas en aardepolsallde

Mocht u, na het lezen van bovenstaande tekst de indruk hebben dat de spellingscontrole van Word het tijdelijk heeft laten afweten, en daarmee ook uw redacteur. Het tegendeel is waar.

De beide heren wilden zelf hun verhaal aan het blog toevoegen. Die kans hebben wij hun gegeven. In hun beleving hebben ze het perfecte verhaal geschreven en wij laten ze in die waan. Op het gevaar af dat alle eerdere teksten hierbij zwak afsteken en het niveau van de redacteur voorgoed tenietgedaan is.

Ik probeer het later nog wel eens.

Leen en Marja

Noah en Senna worden vást globetrotters, dat is ze met de paplepel ingegoten.
Hun eerste stapje naar het beschrijven van hun avonturen is gezet!
In de toekomst volgen we graag hun belevenissen. Bedankt redacteur!

Rob en Fia

Zo te lezen zijn er heel wat voetstappen gezet. Wandelen in een mooie natuurlijke omgeving is natuurlijk heel erg leuk en leerzaam. Nog fijn een weekje genieten .

de Polsbroekers

Ja ja de beide heren solliciteren naar de baan van opa. En wij vinden dat ze een goede indruk achter hebben gelaten. Er viel veel te vertellen en dat hebben zo ook gedaan. Dus konden wij weer meegenieten. En watertanden bij spek met eieren en broodjes rosbief, mmmmm.

Louise

Hans je kunt wel stoppen met schrijven! De perfecte opvolgers zijn gevonden?

Ze hebben het prachtig verteld!?‍♀️