we-go-vegas-2.reismee.nl

Yeh, internet

Vandaag hebben we Yellowstone achter ons gelaten en zijn naar Vernon gereden. We hebben ruim een week in Yellowstone doorgebracht en dat was het zeker waard. We verbleven in cabins midden in de natuur, soms verstoken van de meest natuurlijke zaken.

Nee, niet het internet, maar een eigen wc in je cabin. Hoewel in de laatste cabin aan Yellowstone lake hadden we een eigen douche en toilet, maar nog steeds geen bruikbaar internet.

Dat hebben we nu gelukkig wel waardoor we niet alleen Noah’s verhaal maar ook een aantal foto’s hebben kunnen toevoegen aan ons blog.

Yellowstone is zeker een bezoek waard. Het is totaal anders dan de parken in Utah, Nevada en Arizona. Wil je deze in één keer allemaal bezoeken moet je lange afstanden afleggen.

We hebben, een beetje geschat, meer dan 2000 mijl gereden, maar daar hebben we de auto dan ook voor. Lekker luxe met veel ruimte. Hoewel dat laatste betrekkelijk is want de hele auto zit vol. Koffers, een grote koelbox, een kleine BBQ en een voorraad water. Het past er allemaal in.

Ook met de brandstof valt het reuze mee. Gemiddeld $ 2,80 voor een gallon (3,78 ltr).Dat is omgerekend, met de huidige wisselkoers 0,66 euro per liter. Een halve liter bier is duurder, maar smaakt beter.

We blijven hier 2 nachten en rijden dan door naar Moab. Daar hebben we, net zoals de afgelopen keren, een eigen huis. Kun je doen en laten wat je wilt en ook je eigen eten klaar maken. Het zwembad is dichtbij en het weer blijft goed.

Gezien de tijd hier staan jullie op het punt aan het werk te gaan. Werk ze, wij gaan slapen en nemen het er nog even van.

Truste en tot de volgende

de Polsbroekers

Hallo Rangers, Wat een avonturen en belevenissen weer op deze reis. En nu we de foto's zien lijkt het af en toe net of jullie in Canada zijn. Prachtige plaatjes zowel van natuur als mens. Maar Noah en Senna, een dam bouwen in Snake River?!!! Jullie durven wel zeg! ?? En dan het sanitair in een outhouse, brrr. Dus met al die meren en rivieren en plassen buiten de deur zingen jullie vast heel vaak "Let it flow, let it flow, let it flow" ?

Louise

Prachtige foto's en verhalen!

Het is tof om een deel mee te beleven?

Blijf lekker genieten?