we-go-vegas-2.reismee.nl

We gaan weer

We gaan weer, terug in de tijd.

De reis van 5 jaar geleden gaan we voor het grootste deel weer maken.

Van Las Vegas naar Las Vegas, maar nu bezoeken we ook Yellowstone.

Tijdens de vorige reis waren we 5 jaar jonger, zo ook de beide heren. 2 ½ en 4 waren ze toen. Veel kunnen ze zich niet meer herinneren van die reis, terwijl wij vele mooie herinneringen hebben. Wij willen ze dat niet onthouden zodat zij nu de reis wel kunnen onthouden.

Kort gezegd we doen het dus voor de heren en niet voor ons zelf. Gelooft u het zelf?

Helaas is het niet meer mogelijk onze reis van toen online weer te beleven.

Het blog bevat alleen nog de foto’s maar niet de tekst. Gelukkig hebben we die nog wel in het boek staan, maar daar heeft u niets aan.

We vertrekken 24 juli vanaf Amsterdam naar Zürich en vliegen dan in één keer door naar Las Vegas. 4 weken later, op 21 augustus gaat de reis weer terug.

De route en de plekken die we bezoeken staan al in het blog.

Of we het blog regelmatig kunnen vullen en u uw ochtendkrant leveren, kunnen we niet beloven. We zitten langere tijd in de natuur en zoals reeds vermeld, internet is nog steeds geen natuurproduct. De Starbucks is regelmatig ook niet voorhanden dus het wordt afwachten.

De verwachtingen zijn hoog, de weersverwachting net zo. Van 43 gr in Las Vegas tot 25 gr in Yellowstone. U ziet het, het wordt afzien.

Hoe, dat kunt u zelf zien als het ons lukt foto’s te plaatsen. Zo niet, zie maar ..

Tot over een tijdje vanuit de States.

Pia

Heel veel plezier met zijn allen !

???

Louise

Heeeeeel veel plezier allemaal?, maar dat gaat vast lukken? wij genieten mee!!!

INGRID

Geniet ervan met zn allen en heel veel plezier

Rob

Veel plezier

Ivor

Veel sterkte met het afzien en doe het vooral voor de heren veel plezier ??

de Polsbroekers

Heel veel plezier en we kijken uit naar jullie verhalen. We zullen ze niet allemaal gelijk kunnen lezen aangezien ook wij van onze vakantie gaan genieten. Maar des te leuker is het om bij onze thuiskomst jullie avonturen te kunnen lezen.
Goede reis en geniet met elkaar bij het maken van mooie herinneringen.

Leen en Marja

We gaan weer meereizen op afstand en genieten van jullie avonturen. Véél plezier.

Ellen

Eindelijk is het zover, de vakantie staat voor de deur. Geniet van jullie mooie reis,.......ook al doen jullie het voor de heren. Wat een smoes zeg, haha. Een mooi vooruitzicht hoor wij kijken uit naar de verhalen en foto's. En eh Sander geen berenaas aan je hengel doen graag ?? heel veel plezier!!!

Pia

Ik had me jullie eerste verhaal iets anders voorgesteld, maar jullie waarschijnlijk ook. Voor straks hopelijk meer geluk en vooral veel plezier ?